When your stuck in the middle


Jag och mamma bråkade igår. Hon vart jätte lack för att jag typ väljer att tävla med laget istället för att åka till grekland med familjen. Det är ju inte så att jag inte vill åka vi pratar ju om ett 5 stjärnigt hotell med all inclusiv. Och grekland är ju typ ett utav mina favo länder. Jag vill ju åka men om jag måste välja så blir det tävlingen. Jag är bara lite sur för att det är samma datum. Jag känner också att jag börjar bli skoltrött och en resa skulle göra susen. Men men får väl se hur det blir :s

Jag tror iaf att jag ska starta en ny blogg för det är lite svårt att komma ihåg namnet till den som jag har nu :P

Puss o kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0