Snart

Jaa hur gick matteprovet nu då?? Jo det gick faktiskt rätt så bra det ända var att jag inte hann klart vilket suger för nu kommer jag säkert få för lite poäng för att få VG vilket är väldigt synd :( Men men vad ska man göra liksom?? Jag som trodde att jag skulle faila.

Just nu har jag börjat tänka på hur snabbt livet kan förändras det är liksom ca 6 månader kvar tills jag ska till USA och det kommer ju förändra hela mitt liv. Tänka liksom hur allting bara kan vända. För ett år sedan så var jag i Sälen och åkte skidor. Det var hur härligt som helst sol varje dag och hur mkt snö som helst. Jag var typ ny kär och allting känndes väldigt underbart. Vill att det ska vara så nu.

Men nu ska jag göra mig i ordning och sen sova. Jag börjar 8.10 imorgon och det är något som jag inte ser fram emot.

Puss o kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0