Snöstorm :o

Jag förstår mig inte på vädret i det här landet. I början av veckan var det ju liksom sol (dock lite blåsigt) och de sanaste dagarna har det snöat och blåst så mycket så jag nästan har blåst bort. Jag orkar inte med det.
Igår hade vi G prov i matte B på andragradsekvationer och sånt. Det gick väl okej. och idag var det VG/MVG delen och jag kollade igenom provet óch gjorde ett tal. Sen orkade jag inte mer dels för det var sista lektionen och dels för att jag inte kunde resten. Varför kan jag inte få det lätt i matte så jag får viljan att plugga mera och få högre betyg?
Snart ska jag ut i snöstormen för jag ska på träning. Men först ska jag äta nått.

Puss o kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0