Sjuk :(

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag med det beror på att jag har varit i uppsala hela helgen och tävlat i DM :D Och de senaste dagarna har jag varit riktigt sjuk. Jag kännde redan på tävlingsdagen att jag inte mådde så bra. Kan det vara därför jag inte hade några krafter kvar den andra gången vi körde programet?

Jag är hur stolt som helst över alla i SrB. Vi tog brons och jag är så glad över det :D Vi fick göra vårat program två gånger för att musiken hackade i slutet av pyramiden :( Jag lovar om den inte hade gjort det skulle vi ha satt allt perfekt ;) Men nu blev det ju som det blev. Men vi fick en andra chans att göra om programet och det gav oss en tredje plats :D

Men nu ska jag krypa ner i min säng med en kopp te och kolla på Heros :) Hoppas jag mår bättre snart.
Puss o kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0