Pressad??

Nu känns det som om jag kommer gå in i väggen eller nått. Jag har så sjukt mycket att göra hela tiden och mamma försöker vid varje tillfälle hon får prata med mig om Grekland och om jag är säker på vad jag vill. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Och om jag väljer att åka vad ska mitt lag göra då liksom?? Två toppar i ett lag :s vilken fin pyramid det skulle bli. Och det är ju inte som om jag inte vill åka. Sola och bada på ett 5 stjärnigt hotell låter som något som jag verkligen skulle behöva just nu. Gud vad ska jag göra??? Jag vet faktiskt inte. Mitt lag skulle ju verkligen digga om jag väljer att åka på en solsemester när vi ska tävla.

Hoppas att helgen kommer med några bra överaskningar för just nu känns allting bara piss!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0