Joe Labero

Idag vaknade jag runt 10 och var tvungen att städa mitt rum direkt för Margareta, Christine och Alicia skulle komma kl. 11 för vi skulle på Joe Laberos show. Vi åkte när dom kom och när vi kom fram till Hamburge börs så var det värsta kön. Jag tror att vi stod där ute och väntade i ca 20 minuter. När vi kom in så fick vi ett bord rätt så långt fram. Nära och bra till scenen. Showen var bra fast ibland blev det lite segt. Det var en man som satt bakom oss som jag inte kunde sluta garva åt varje gång ett trick var klart sa han : "hur gör han det där?" eller " men näe så kan han väl inte göra?" han var typ helt förbryla av allt som han gjorde :p

igår hade jag träning i Torvalla och det gick väldigt bra. Det kändes som om allting gick mycket bättre och efter varje gång vi kört så var man helt slut. Plus att min scale har blivit mycket bättre om man säger så :)

Puss o kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0