Hemstudiedag :)

Sitter hemma och pluggar :o jaa jag vet det låter lite osanolikt men jag måste bli klar med en massa saker tills imorgon så därför kommer det här inlägget bli rätt så kort :p

Igår var jag i skolan som vanlig. Vi hade en föreläsare på levnadsläran och jag höll seriöst på att somna. Och det var jag inte ensam om tror att minst en tredje del låg och halv sov. Till och med en av våra lärare hade svårt att hålla ögonen öppna. Haha föreläsare pratade om någon studie som hon hade gjort men visste inte när och enligt henne så har statistiken som hon visade inte ändras så mycket under de senaste åren. haha när man lyssnade på henne lät det som om hon inte hade en anning om vad hon pratade om.
Restaen av dagen var bra. Fick tillbaks mitt matte prov. Fick G på det och tre VG poäng så jag är rätt så nöjd.

När jag kom hem från skolan sa pappa att min dator var klar så vi åkte och hämtade den :) Tyvär så var alla mina filer borta :( alla mina bilder (ca 1000) från typ 3 år fram tills nu. Min musik (ca 800 låtar) och så vidare. Så det var ju inte så kul. Men nu funkar den iaf och det bästa är att mitt ljud funkar woho :D Fatta att jag i ca fyra månader haft en dator utan ljud. Men nu är den tillbaka och det är jag riktigt glad över :)

Nu ska jag plugga och sen ska jag möta Sandra vid solariet och sen ska vi till Emma innan träningen för att prova en massa olika kombinationer av smik och håruppsättningar till DM :)

Pussar J


Kommentarer
Postat av: johanna

Ofta du fick G! Du har alltid varit typ 100 gånger bättre än mej ju!

2009-03-11 @ 22:02:44
URL: http://yamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0