3 dagar kvar :O

Idag kom Sandra Dee till min skola för vi skulle äta lunch tillsammans och sedan sola. Så vi gick till en pizzeria som ligger precis vid solariet. Jag solade i 16 min och när jag kom ut hade jag fräknar i halva ansiktet :o Sen så har jag börjat bli brun också vilket är väldigt bra nu till DM. Ska sola en gång i Uppsala också dagen innan tävlingen.
Det kommer bli så kuuuuuuuul. VI åker dit på lördag morgon 7.20 och sen ska vi kolla på SrA och så ska vi sola och bada (haha det låter som värsta semestern). Men det ligger ett äventyrsbad precis vid tävlingshallen, där man också kan sola.

Men nu ska jag plugga Företagsekonomi ska göra en uppgift som ska lämnas in imorgon ;)

Puss o kram J


Kommentarer
Postat av: johanna

Shit båda mattekurserna på två terminer, hade jag aldrig klarat!

2009-03-12 @ 19:29:45
URL: http://yamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0