The rest of the day.

Nu lite senare visar det sig att Mattias hade kommit och öppnat dörren bara nån minut efter att jag hade gått därifrån :P Men what are you going to do about it?? Får väl ta igen det sen om det var något viktigt. Resten av dagen har gått bra jag redovisade i samhällskunskapen. Vi hade en muntlig redovisning som jag tror gick rätt så bra, han sa iaf att alla hade minst VG vilket känns väldigt bra. Fast jag vill ju igentligen ha MVG för det är ett ämne som jag gillar och (tror) att jag kan rätt mycket i :P Sista lektionen innan lovet var matte. Det blev ingenting gjort under den lektionen eftersom vi fick reda på vad vi fått för betyg på provet. Jag klarade det :D Eller aa jag fick G men det är ju bra ju. Jag trodde seriöst att jag skulle få IG för när jag kom ut och hon började leta i sina papper och började prata om att det var väldigt många som fick IG så var jag nästan säker på att jag skulle vara en av dem. Men jag klarade det :D Haha jaa jag vet att jag redan har skrivit det men jag är rätt så glad över det :P

Har någon missat det underbara vädret?? Jag har iaf inte det. Har planerat att köpa ett par nya solglajor i helgen och kanske nån snygg jacka :D
Nu ska jag äta och sen ska jag träna :)

Puss o kram J


Kommentarer
Postat av: Johanna

Javisst är den! Typ lyssnat sönder den haha :)

2009-04-05 @ 20:35:16
URL: http://yamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0