Oj då :P

Nu sitter jag i skolan och väntar på att svenska lektionen ska sluta. Jag kom typ några minuter försent och då vägrade min svenska lärare att öppna låsa upp dörren. Så jag stod några minuter och väntade på att han skulle öppna men det gjorde han inte. Så då gick jag därifrån. Vad ska man göra liksom?? Men men hoppas att jag inte missar så mycket. Jag gick till mitt skåp och städade det och sen gick jag till cafeterian i brist på saker att göra. Där köpte jag en festis (min favov smak blodapelsin mango) en daim, två marabou och några jenka tuggummin. Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska sluta.

Puss o kram J

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Tack så jättemkt, kärlek vid första ögonkastet!!

2009-04-03 @ 11:53:22
URL: http://emmzie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0