En Familj :D

Igår så mejlade jag min kontakt i USA som heter Joanne som ska hitta en familj till mig. Och idag fick jag svar från henne :) Hon skrev att jag hade hittat en familj. Dom har fyra barn tre killar och en tjej. Den äldsta var lika gammal som jag och heter Alan men han skulle också va utbyttes student till Nya Zealand. Vilket är lite synd, dom andra var lite yngre Travis gick i 5 klass, Matt i tredje och tjejen hette Katie och hon var fem år. Hon skrev inte vad föräldrarna hette men dock vad dom jobbade med :P Mamma var en advokat och pappan var barnläkare. Joanne skrev att jag skulle få ett eget rum och att dom bodde nära skolan som jag ska gå på.

Familjen verkar väldigt bra och ett plus är att dom inte är så religiösa :) Inte för att jag skulle ha haft så mycket emot att gå i kyrkan varje söndag det är mer att man ska sitta där i några timmar (risk för att somna) och man måste ju ha fina kläder dvs inga jeans eller linne. Vilket typ min garderob består av. Men nu behöver jag ju inte tänka på det haha.

Jag längtar så mycket tills jag ska åka. Men jag har fortfarande inte fattat att jag ska åka än. Det kommer säkert slå mig när jag sitter på flyget dit :)

Eftersom man inte får ha så mycket bagage med sig så kom jag på värsta smarta saken. När man åker dit har man på sig extra mycket kläder och sen så har man med sig påsar som man kan lägga alla kläder i sen så man typ inte dör på planet.

 
Jag tycker att man blir lycklig när man hör den här låten :D

Puss o Kram J


Kommentarer
Postat av: Moa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 05:30:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0